Киевское воздухоплавательное общество

Русский Русский Болга́рский
 

Монгольф'єри на забігах для найсильніших

24 Авг 2015

105 sУкраїнське повітроплавання не стоїть на місці і не чекає, поки ти прийдеш і станеш ним захоплюватись – воно самостійно та впевнено крокує в маси, стаючи яскравою складовою суспільного життя. Так і цього разу, 15-го та 16-го серпня, на столичному мототреку команда Aeronautic Company «Montgolfier» стала свідком (а в деякому сенсі і причиною) вивільнення мільйонів кілоджоулів людської енергії. Тут вирував дух змагань, кипіли емоції, люди добровільно згоджувалися на тортури у вигляді колючого дроту, важко прохідних водойм та боліт. Бо саме тут відбувались найкрутіші забіги з перешкодами під назвою «Гонка Нації». Учасникам пропонувались на вибір 5 або 13 кілометрів траси, по яким важкі мішки, шини та каменюки треба було переносити, довжелезні канати – переповзати, через багнюку та густий дим – пробиратись, а височенні вогнища – перестрибувати.

Отож, на місце змагань з самісінького ранку ми прибуваємо, аби уособити стихії повітря та вогню, стати частиною грандіозної загальної атмосфери і в той же час окремим видовищем. Біля старту, прямо за спинами учасників розкладаємо аеростат, готуємо до роботи пальники і… випускаємо перший вогонь! Спортсмени, які перед забігом виглядають дещо розгубленими і сполоханими, реагують на звук відповідним чином – губляться і лякаються, хоча майже одразу подив на їхньому обличчі змінюється полегшенням від усвідомлення, що це не вибухівка і не реактивний двигун, а звичайна корзина від повітряної кулі. «Хух, повітряні кулі – це безпечно (мабуть). І навіть мило. Можна не боятись».

Стартують учасники «Забігу Сили» - їх чекає 5 кілометрів траси з не надто приємним ландшафтом і 13 перешкод, які треба подолати. А якщо не виходить осилити якусь із перепон з першого разу – роби 30 відтискань зі стрибками. Погодьтесь, таке не кожному під силу. Але ці відчайдухи самі зареєструвались на забіг, за власною волею вийшли на старт і добровільно погодились знущатися з власного тіла. Такі люди викликають захват і повагу, тому ми вітаємо їхню затію сплеском шуму і вогню з пальників аеростату! Старт!

Шалений натовп у кольорових футболках зривається з місця, пробігає хмару диму, долає круті пагорби – підіймається, спускається і зникає за деревами, аби продовжити рух пекельною трасою. У цей час нові учасники готуються до старту, з цікавістю оглядають нашу корзину і залазять всередину, аби зробити найоригінальніший знімок для фотоконкурсу, у якому можна виграти польоти на повітряній кулі від AC «Montgolfier». Одна з учасниць гонки: «А ви теж біжите?» . – «Ні, що ви! Ми – летимо».

Повністю виснажені, змучені та втомлені, але такі щасливі і горді собою – фінішують учасники першого забігу. Далі наступні індивідуальні та командні старти, і ось уже цілий натовп фінішерів збирається біля сцени. З медалями, у брудному і рваному одязі, який простіше викинути, аніж привести до ладу – вони ще знаходять у собі сили веселитись, радіти, брати участь у конкурсі відтискань! Дівчина з кривавими подряпинами на руках щиро усміхається і ніби не відчуває болю. Хлопець з перебинтованою ногою жваво пританцьовує. «Для чого ви бігли? Що спонукало вас долати цю трасу?» – запитує ведучий одну з учасниць. – «Заради морозива! Я бігла заради морозива на фініші!»

Дійсно, на фініші роздавали морозиво, але не тільки його! Переможці конкурсів у соцмережах від AC «Montgolfier» отримали можливість політати на повітряних кулях! Такими ж приголомшливими призами нагороджено абсолютних переможців «Забігу Волі» (13 км та 20 перешкод). Зовсім скоро найсильніші та найвитриваліші учасники, які не бояться ні вогню, ні води, ні бруду підіймуться в небо на кращих аеростатах України, аби сповна насолодитись висотою, повнотою свободи і краси рідних земель!

Ірина Батащук,  прес-секретар КВО

91964022

  

О нас

ООО «Киевское воздухоплавательное общество» предлагает Вам испытать неземное чувство свободного полета в корзине воздушного шара.
Мы познакомим Вас ближе с воздухоплаванием и его историей.  Вы узнаете, где и как можно полетать на воздушном шаре или пройти курс обучения в школе пилотов.